مشاوران پدیدار

مشاوران پدیدار در راستای بهبود کیفیت زندگی جهت بالا بردن کیفیت سلامت روان خانواده ها و آموزش به آنها در نحوه برقراری ارتباط ، خود شناسی ، تربیت و فزندو بساری از موارد دیگر سعی به ارائه خدمات دارد .

نویسندگان

مشاوره کودک در چه زمانی نیاز است ؟

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۶ ق.ظ

مشاوره کودک در چه زمانی نیاز است ؟

کودکان بسیار خالض هستند و میتوان گفت که کار هایی را که انجام می دهند کاملا احساسی هست . در بیاری از موارد این رفتار نشئت گرفته از احساسات کودک ممکن است برای والدین و دیگر افراد بزرگسال خوشایند نباشد . در این موارد ممکن است والدین کودک را تنبیه بدنی یا تنبیه رفتاری کنند که ممکن است اثرات و عواقب مخربی در جسم وروان کودک به جای گذارد .

تربیت کودک یا تربیت والدین

بزرگسالان از آنجایی که باید ها و نباید های فراوانی در  ذهن خود دارند و هر کسی که از چهار چوب فکری آنها بیشتر رود مستحق تنبیه می دانند و او را به ماندن در زندان فکری خود محکوم می کنند . از آنجایی که کودکان رفتار های بدون چهارچوب دارند ممکن است در برخی موارد به خودشان یا دیگران آسیب برسانند و در برخی موارد نیز دقیقا در حال انجام کار های درست هستند و این والدین هستند که به فرزندانشان آسیب می رسانند .

مشاوره با روانشناس کودک و نوجوان

لزوم مشاوره همواره احساس می شود چرا که در 80 درصد موارد رجوع کنندگان به مشاوران متخصص کودک و نوجوان برای شناسایی رفتاری فرزندشان خود والدین بیمار هستند . والدین دچار وسواس فرزندشان را بدون نظم ، والدین دارای ذهن محدود فرزندانشان را بدون مرز و بی ادب ، والدین ساکت و ضعیف فرزندشان را پرخاشگر می بینند . در برخی موارد نیز والدین کودکشان را مانند نقص های خودشان می بینند مثلا :والدین بی مسئولیت فرزندشان را بی مسئولیت می بینند  و دوست ندارند فرزندشان مانند خودشان شود. پس گام اول و مهمترین قدم در تربیت کودک و نوجوان ، تربیت و داشتن والدین خوب است .

مشاوره تلفنی

در برخی موارد نیز اختلالاتی چون بیش فعالی ، اوتیسم ، وسواس ، حساسیت ، گوشه گیری و خجالت  و... موارد دیگر در کودکان مشاهده می شود که با توجه به خالص بودن این رفتار میتوان آن را کنترل و یا درمان کرد. در این موارد می توان از طریق مشاوره تلفنی با مشاوران  کودک ونوجوان فرزند خود را ارزیابی و در گام های بعدی با مراجعه حضوری به درمان یا تشخیص بهتر رسید . دنبال کردن شبکه های اجتماعی مناسب و آموزشی مانند شبکه اینستاگرام و کانال تلگرام تربیت کودک می تواند بسیار موثر و مفید باشد.

 

نظرات (۱)

•فروش محصولات متنوع و با کیفیت.
•با تخفیفات ویژه و ضمانت برگشت.

*لوازم خانگی *دکوراسیون *لوازم زینتی *لوازم آرایشی بهداشتی *پوشاک مردانه *پوشاک زنانه *لوازم آشپزخانه *لوازم دیجیتال *لوازم خودرو  و ... بسیاری از لوازم و اجناس با کیفیتی که شما دوست گرامی به آن نیاز خواهید داشت.

•فراموش نکنین تمام محصولات ما از ضمانت برگشت برخوردار هستند.

•برای ثبت سفارش کافیست به آی دی تلگرام GilnaShop@ مراجعه فرمایید.

•پس از ثبت سفارش،محصول به آدرس مورد نظر شما ارسال می‌گردد.