مشاوران پدیدار

مشاوران پدیدار در راستای بهبود کیفیت زندگی جهت بالا بردن کیفیت سلامت روان خانواده ها و آموزش به آنها در نحوه برقراری ارتباط ، خود شناسی ، تربیت و فزندو بساری از موارد دیگر سعی به ارائه خدمات دارد .

نویسندگان

روانشناس کودک

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴ ق.ظ

روانشناس کودک

از آنجایی که کودکان در برخی موارد به صورت غریزی و به صورت افراطی احساسی عمل می کنند بنابراین بسیاری از والدین را دچار سردرگمی می کنند . در مواردی والدین از رفتار ها و اعمال آنها متعجب شده ، نمی توانند با آنها رابطه برقرار کنند . درک کردن کودکان نیازمند دانش فهمیدن و دانستن نیاز ها و متد فکری آنها است. اگر والدین بدانند که کودکشان چگونه فکر می کند و دنیا را می بیند به طور قطع می توانند بهتر با آنها رابطه داشته و درکشان کنند. این امر نیازمند مطالعه بیشتر و آموزش دیدن در باره روش های فرزند پروری می باشد.

روانشناسی کودک

تا کنون والدین به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه این آموزش ها را از پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها ، فامیل ، اطرافیان ، دوستان و آشنایان دریافت کرده اند . امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و صنعت و وارد شدن دنیای مجازی به دنیای واقعی روش های تربیتی بسیار تغییر کرده اند . دیگر روش های تربیتی سنتی پاسخگو نیستند و والدین باید روش های نوین و استاندارد تربیت کودک و نوجوانشنان را بیاموزند.

شاید شما هم یکی از والدینی باشید که بگویید این موضوع اهمیت خاصی ندارد و همانگونه که ما تربیت شدیم فرزندمان را نیز تربیت می کنیم. اما ممکن است این متد فکری سبب بروز اختلالاتی مانند : بیش فعالی ، افسردگی ، اضطراب اجتماعی ، خود آزاری و خودکشی شود . در کنار این موارد والدین به صورت قطع می توانند تمامی اختلالات خود را به فرزندشان منتقل کنند . هم به صورت وراثتی و هم به صورت محیطی. به گونه ای که اغلب والدین وسواسی کودکان وسواسی دارند و اغلب والدین پرخاشگر کودکانی دارند که در راستای رسیدن به توجه و پذیرش محبت به افرادی جدا از خانواده خود رجوع می کنند که شاید سبب دوستی های غیر سالم ، روابط نامشروع  و بیماری هایی چون هپاتیت ، ایدز و ... شود .

پیشگیری بهتر از درمان است.

سعی کنیم همواره بیاموزیم تا توانایی پیشگیری را در خود تقویت کرده و حتی در دوران درمان بدانیم چه کنیم. روانشناسان کودک می توانند در این زمینه به والدین کمک شایانی کنند . روانشناس کودک به راحتی می تواند فرزند شما را شناخته و در راستای رشد و تعالی او شما را اهنمایی کند. در برخی موارد نیز روانشناس کودک می تواند اختلالات کودکان را شناسایی و آن را درمان کند .

مشاوره تلفنی

میتوان در صورت نداشتن وقت کافی از مشاوره تلفنی کودک و نوجوان استفاده کرد  چرا که روشی مناسب جهت آموزش و ارزیابی می باشد .

نظرات (۱)

4/1099---------
یک خبر خوش برای تو دارم چون که بهترین فایل ها رو آماده کردیم
شنیدم دونبال فایلی بودی که پیدا نکردی
نگران نباش برو به وبسایت یکتا فایل پیدا می کنی
http://yektafile.ir
دانلود رایگان نرم افزار های کمیاب برای موبایل و کامپیوتر
دانلود رایگان فایل دانشگاهی و دانش آموزی
دانلود رایگان آموزش ها
توجه کن فقط به مدت یک هفته فایل ها رایگان هستند دیر نشده برو به وبسایت یکتا فایل
حتما این را بخوانید
سایت ها و وبلاک های ایرانی مطالبی که در سایت قرار می دهند یا کپی شده سایت های دیگه هستند یا اینکه جوک وچیستان قرار می دهند اگه می خواهید یک سایت متفاوت رو ببینید به وبسایت یکتا فایل بیایید تمامی فایل های یکتا فایل اختصاص یکتا فایل هستند
http://yektafile.ir

--------3/70384