مشاوران پدیدار

مشاوران پدیدار در راستای بهبود کیفیت زندگی جهت بالا بردن کیفیت سلامت روان خانواده ها و آموزش به آنها در نحوه برقراری ارتباط ، خود شناسی ، تربیت و فزندو بساری از موارد دیگر سعی به ارائه خدمات دارد .

نویسندگان

تجهیزات دوربین مداربسته

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۳۹ ب.ظ

تجهیزات دوربین مداربسته 

دوربین های مداربسته بنا به انواع و اقسامی که دارند دارای تجهیزات مختلفی هم هستند , در این زمینه نمایندگی های و حتی فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی دوربین مداربسته نیز وجود دارد و شما با شناسایی نوع نیاز و نوع دوربین خود می توانید بهترین نوع آن را تهیه فرمایید .

تجهیزات دوربین مداربسته شامل دستگاه ها و کابل های مختلفی است و هر کدام هم کاربرد مخصوص به خود را دارند و جزء ضروریات و متعلقات دوربین مداربسته می باشند .

فروش تجهیزات دوربین مداربسته 

همانطور که اشاره شد فروش قطعات دوربین مداربسته در بسیاری از فروشگاه ها صورت می پذیرد اما به هنگامی که یک پک کامل دوربین مداربسته را تهیه کنید دیگر نیازی به خرید تجهیزات دوربین مداربسته ندارید .

قیمت پک کامل دوربین مداربسته در مقایسه با خرید دوربین و تجهیزات به طور جداگانه به صرفه تر و اقتصادی تر است .

انواع تجهیزات دوربین مداربسته 

1. هارد مخصوص ذخیره تصاویر

هارد های معمولی بیشتر مناسب کامپیوتر های شخصی هستند که روزانه چند ساعتی روشن هستند و حتی در زمان روشن بودن بسیار کم به کار رایت می پردازند. دوربین های مداربسته ۲۴ ساعته در طول روز ۷ روز هفته و در طول کل ماه و سال خاموشی نداشته و دائم در حال ذخیره اطلاعات می باشند، از این رو نمی توان از هارد معمولی در دوربین مداربسته استفاده کرد. به منظور تهیه هارد مناسب برای دوربین مداربسته باید با کارشناسان مشورت کنید.

2. مانیتور یا نمایشگر تصویر

در سیستم دوربین مدار بسته، برای نمایش تصاویر ارسالی دوربین مداربسته، از صفحات نمایشگر استفاده می شود . انتخاب اندازه این مانیتور به عواملی مثل فاصله مانیتور از بیننده، تعداد دوربین های مداربسته قابل نمایش، رزولوشن تصویر و .. بستگی دارد.

3. لنز دوربین مداربسته

همانطور که می دانید برای تشکیل تصویر باید بازتاب نور از جسم روی پرده ای تشکیل شود. مثلا برای اینکه ما جسمی را ببینیم، عدسی چشم ما باید نور انعکاسی از جسم را روی شبکیه متمرکز کند. در دوربین های مدار بسته انجام این کار به عهده ی لنز است. لنز سیگنال های نوری را جمع آوری می­کند و روی سنسور متمرکز می کند تا تصویر تشکیل شود. در هر لنز یک یا چند عدسی وجود دارد که با کمک آنها پرتوهای نوری متمرکز می­ شوند.