مشاوران پدیدار

مشاوران پدیدار در راستای بهبود کیفیت زندگی جهت بالا بردن کیفیت سلامت روان خانواده ها و آموزش به آنها در نحوه برقراری ارتباط ، خود شناسی ، تربیت و فزندو بساری از موارد دیگر سعی به ارائه خدمات دارد .

نویسندگان

فروش دوربین مداربسته

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۴۰ ب.ظ

فروش دوربین مداربسته 

حفظ امنیت ساختمان مسکونی و تجاری شما بسیار مهم است. هر چه مقدار بودجه بیشتری برای خرید دوربین مدار بسته در نظر گرفته شود، امکانات دوربین خریداری شده بیشتر خواهد بود. البته با بودجه های محدود هم می توان دوربین مدار بسته مناسبی را خریداری کرد که امکانات اساسی نظارتی را داشته باشد.
دوربین های مدار بسته را می توان در موارد که نیاز به یک ناظر برای کنترل رفتار و اعمال افراد هست به کار گیریم , بدین منظور می توان از انواع دوربین های مدار بسته در منزل , محل کار , شرکت ها , خیابان و .. استفاده کرد .
فروش دوربین مداربسته به صورت های مختلفی انجام می شود یا به صورت یک پکیج می توان آن را تهیه کرد و یا به صورت جداگانه , قیمت پک کامل دوربین مداربسته ارزان تر است به همین دلیل هم اغلب این نوع را ترجیح می دهند .

فروش دوربین مداربسته در قالب پک

خرید بهترین پکیج دوربین مدار بسته مطابق نیازهایتان
شما می‌توانید تمام دستگاه‌های موردنیاز را بصورت جدا تهیه کنید. اما معمولا خرید سیستم نظارت تصویر بصورت پکیج آماده ارزان تر، مقرون بصرفه‌تر و راحت‌تر است. پکیج ها شامل دوربین مداربسته، یک دستگاه DVR (دی وی آر)، کابل دوربین مداربسته (کواکسیال یا شبکه)، فیش BNC یا سوکت شبکه (بسته به سیستم دوربین مداربسته ای که نصب می‌کنید) و منبع تغذیه. اگر قصد نظارت بر محیط بزرگی را ندارید، یک سیستم دوربین مداربسته بیسیم (وای فای یا وایرلس) نیازهایتان را برطرف می‌کند. 
دوربین های مداربسته موردنیازتان را شخصا خریداری کنید.
وقتی تعداد دوربین های مدار بسته موردنیازتان را مشخص کردید، باید دقیقا نوع دوربین مداربسته ای که احتیاج دارید را مشخص کنید. خرید یک سیستم دوربین مداربسته برای خانه می‌تواند از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان قیمت داشته باشد، پس باید دقیقا نوع و مشخصاتی که می‌خواهید دوربین مداربسته‌ داشته باشد را مشخص کنید.
در نظر داشته باشید که امتیاز دیگر پکیج های آماده به نصب دوربین مداربسته ارزان تر تمام می‌شوند .