مشاوران پدیدار

مشاوران پدیدار در راستای بهبود کیفیت زندگی جهت بالا بردن کیفیت سلامت روان خانواده ها و آموزش به آنها در نحوه برقراری ارتباط ، خود شناسی ، تربیت و فزندو بساری از موارد دیگر سعی به ارائه خدمات دارد .

نویسندگان

مشاوره رایگان

شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۵ ب.ظ


مشاوره رایگان 

مشاوره رایگان یکی از اقدامات خوبی است که در مراکز مشاوره صورت می پذیرد در این نوع مشاورات هر فردی از هرجایی می تواند به صورت غیر حضوری از مشاوره رایگان برخوردار شود .

یکی از پارامترهای مهم در این نوع مشاوره ها امکان مشاوره تلفنی رایگان شبانه روزی است به این صورت که افراد در هر لحظه از شبانه روز می توانند با مرکز مشاوره تماس گرفته و با او به مشورت بپردازند .

مشاوره رایگان کودک 

به دلیل اینکه کودکان در مهم ترین مرحله رشد زندگی خود به سر می برند ممکن است گاهی رفتارهای نابهنجاری چون لجبازی , دروغگویی , پنهان کاری و .. از خود نشان دهند در این موارد نیز می توانید از مشاوره تلفنی کودک برخوردار شوید و نحوه ی برخورد صحیح با کودکان را بیاموزید .

مشاوره رایگان خانواده 

اعضای خانواده به دلیل تفاوت خصلت ها و گاهی هم عقاید با هم به مشکل برمی خورند در این موارد به جای بحث و دعوا مشاوره رایگان خانواده توصیه می شود . 

درخانواده و زندگی خانوادگی مسائب بسیار زیادی می تواند باعث ایجاد مشکلات شود.

اما اگر مدیریت در زندگی حکم فرما باشد می تواند در تمامی زمینه ها از به وجود آمدن مشکلات جلو گیری کند.یکی از این مشکلات که باعث درگیری ذهنی خانواده می شود مشکلات اقتصادی است. اگرمدیریت اقتصادی را در زندگی ود اجرا کنیم ی توانیم از بسیاری از مشکلاتی که از نظر مالی ایجاد می شود جلوگیری کنیم.

اما اگر مدیریت در زندگی حکم فرما باشد می تواند در تمامی زمینه ها از به وجود آمدن مشکلات جلو گیری کند.یکی از این مشکلات که باعث درگیری ذهنی خانواده می شود مشکلات اقتصادی است. اگرمدیریت اقتصادی را در زندگی ود اجرا کنیم ی توانیم از بسیاری از مشکلاتی که از نظر مالی ایجاد می شود جلوگیری کنیم.مشاوره خانواده میتواند شامل تمامی اعضای خانواده و یا تعدادی از آنها که تمایل به شرکت دارند باشد. نوع مشاوره و درمان نیز بسته به شرایط حاکم بر خانواده میتواند کوتاه و یا دوره طولانی باشد. در جلسات مشاوره خانواده راه های تعمق در روابط خانواده و کنترل خود در مواقع پر تنش آموزش داده میشود.