مشاوران پدیدار

مشاوران پدیدار در راستای بهبود کیفیت زندگی جهت بالا بردن کیفیت سلامت روان خانواده ها و آموزش به آنها در نحوه برقراری ارتباط ، خود شناسی ، تربیت و فزندو بساری از موارد دیگر سعی به ارائه خدمات دارد .

نویسندگان

مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 97

پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۱۰ ب.ظ


مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۷

بعد از چند سال تلاش فراوان و امید به موفقیت در کنکور سراسری ۹۷، آزمون کنکور آخرین پله ای است که باید از آن عبور کرد تا قدم محکمی رو به اهداف برداشت. هرساله تعداد افراد زیادی خود را در این آزمون رقم میزنند. بعد از پشت سر گذاشتن کنکور نوبت به انتظار برای اعلام نتایج کنکور سراسری 97 میرسد.

تاریخ و زمان دقیق اعلام نتایج کنکور 97 از طرف سازمان سنجش اعلام شد و در نیمه دوم مرداد ماه 97 نتایج کنکور سراسری در سایت سنجش اعلام خواهد شد.

نتایج کنکور سراسری بر اساس زمانبندی در دو نوبت اعلام خواهد شد:

  • اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 
  • اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری

اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۷ در قالب کارنامه منتشر خواهد شد که شامل: رتبه کشوری، رتبه منطقه، رتبه زیرگروهها، درصد نمره های دروس می باشد.

بعد از منتشر شدن نتایج اولیه کنکور داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، انتخاب بر اساس اولویت های انتخابی خود انتخاب رشته می کنند و می توانند تا 150 اولویت انتخاب کنند. دقت در این مرحله اهمیت زیادی دارد چون باید اولویتها را بر اساس شانس قبولی خود در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایند.

برای مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۷ بر روی لینک آن کلیک نمایید.

 

مشاهده نتایج کنکور 97

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 97 

بعد از مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری 97 در نیمه دوم شهریور ماه نتایج کنکور سراسری 97 از طریق سایت درخت دانش منتشر می شود و داوطلبان در صورت قبولی فقط یک جواب قبولی دانشگاه مورد نظر خود را می توانند مشاهده کنند. بعد از این مرحله ثبت نام در رشته قبولی می باشد و داوطلبان باید در دانشگاه مورد نظر خود ثبت نام نمایند. داوطلبانی که در دانشگاههای روزانه پذیرفته شده اند در صورت عدم ثبت نام در دانشگاه یکسال از شرکت در کنکور سراسری محروم می شوند.

بعد از ثبت نام در دانشگاه ، کارنامه نهایی کنکور یا کارنامه سبز منتشر می شود و کارنامه همه داوطلبانی که انتخاب رشته نموده اند منتشر می شود در کارنامه نهایی کنکور همه کد رشته های که در فرم انتخاب رشته وارد شده اند با رتبه قبولی و رتبه داوطلب در آن کد رشته مشخص می شوند.

مشاوره و راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷ مهمترین و سرنوشت سازترین مرحله از زندگی هر دانش آموز را به خود اختصاص داده است. زیرا که تمامی تلاش ها و اهداف یک دانش آموز در این مرحله وارد مسیر دیگری شده و به نتیجه نزدیکتر می شود. اما گاهی مشاهده می کنیم متاسفانه به دلیل عملکرد ضعیف دانش آموز در مرحله انتخاب رشته آن رشته ای را که شایسته رتبه اکتسابی اوست کسب نخواهد کرد. نحوه صحیح انتخاب رشته در زندگی تحصیلی و شغلی دانش آموز و ساختن آینده ای روشن کارساز است.

از آنجا که کنکور سراسری از سال 92 به بعد با کنکور دانشگاه آزاد یکی شده است، اما مسیر انتخاب رشته دانشگاه دولتی و دانشگاه آزاد کاملا با هم متفاوت است . در انتخاب رشته کنکور سراسری باید در سایت سنجش اقدام به انتخاب 150 کد رشته محل نمود اما در انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت آزمون می توان فقط 20 انتخاب را برگزید.

"با انتخاب رشته درست و منطقی با در نظر گرفتن فاکتورهای انتخاب رشته کنکور سراسری 97 آینده تحصیلی و شغلی و مسیر زندگیمان را عوض کنیم"

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷ درخت دانش

مشاوران مجرب و باتجربه درخت دانش با انتخاب رشته کنکور منطقی و اولویت بندی بر اساس رتبه زیرگروه ها، سوابق تحصیلی (30 درصد تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 97) داوطلب، آخرین رتبه قبولی در هر رشته و دانشگاه 5 سال قبل کنکور،علاقه و بازار کار هر کدام از رشته های دلخواه داوطلب، تاثیر سهمیه مناطق 25 و 5 درصد در کنکور 97 و ... می توانند در ساختن آینده تحصیلی و شغلی روشن و هدفمند در کنار شما داوطلبان عزیز انتخاب رشته کنکور سراسری 97 باشند.

برای ارتباط و رفع سوالات و انتخاب رشته کنکور سراسری 97 میتوانید و همچنین افرادی که تمایل به مشاوره حضوری دارند جهت تعیین زمان و رزرو وقت مشاوره عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش بشید و یا از می توانید به سایت درخت دانش مراجعه کرده و از طریق شماره تماس موسسه با مشاوران مجرب انتخاب رشته کنکور سراسری درخت دانش در تماس باشید.

آدرس کانال تلگرام: https://t.me/derakhte_danesh

آدرس سایت جامع درخت دانش: www.derakhte-danesh.com

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97

با توجه به نتایج کنکور سراسری دانش آموزانی که توانایی بالا و یا شرایط گرفتن نتیجه مطلوب در این آزمون را ندارند این فرصت برایشان یک مشکل محسوب میشود و دیگر انگیزه ای برای درس خواندن ندارند و حتی امکان دارد دیگر به ادامه تحصیل فکر نکند.

اما نگران این مسله نباشید چراکه دانشگاهایی در سرار کشور هستند که بدون این آزمون(بدون کنکور) داوطلبان خود را پذیرش میکنند و بدون هیچ گونه تفاوتی نسبت به دانشگاههای با کنکور میتوان در این دانشگاهها ادامه تحصیل نمود.

دانشگاه آزاد در دوره های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشجو می پذیرد، برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ۹۷ خود متوجه این موضوع باشید که خیلی از واحدهای دانشگاه آزاد بدون کنکور از درجه علمی بالایی برخوردار می باشند، و هیچ تفاوتی بین با کنکور و بدون کنکور نداریم برای اطلاعات بیشتر بر روی ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۹۷ کلیک نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۵/۰۴
  • ۱۰۷ نمایش
  • مشاوران پدیدار