مشاوران پدیدار

مشاوران پدیدار در راستای بهبود کیفیت زندگی جهت بالا بردن کیفیت سلامت روان خانواده ها و آموزش به آنها در نحوه برقراری ارتباط ، خود شناسی ، تربیت و فزندو بساری از موارد دیگر سعی به ارائه خدمات دارد .

نویسندگان

دوربین های مداربسته وای فای

شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۳۹ ب.ظ

دوربین مداربسته وای فای

دوربین های مداربسته wifi شاخه ای از نسل جدید دوربین های مدار بسته بیسیم هستند. این دوربین ها از طریق شبکه های بیسیم وای فای تصاویر دوربین ها را برای دستگاه مرکزی ارسال می کنند.

اولین نکته در رابطه با دوربین های مداربسته wifi این است که این دوربین ها به صورت عمومی دوربین های تحت شبکه هستند.دوربین های مداربسته آنالوگ به صورت کلی امکان استفاده از قابلیت wifi را دارا نمیباشند.

دوربین های تحت شبکه wifi دقیقا مانند یک دوربین شبکه عادی عمل می کنند که به یک فرستنده wifi داخلی متصل شده است.

همه شبکه های بیسیم از طریق امواج رادیویی اطلاعات را ارسال و دریافت می کنند. این ارسال در یک فرکانس خاص صورت می گیرد که معمولا ۲٫۴ مگا هرتز یا ۵٫۸ مگا هرتز میباشد.

در شبکه های وای فای wifi ارسال اطلاعات رادیویی تحت پروتکل های استاندارد wifi صورت می گیرد که گذشته از ایجاد امینیت بیشتر، از به وجود امدن تداخل در رویه ارسال اطلاعات جلوگیری می کند. به صورت کلی استفاده از شبکه های Wifi از بسیاری جهات بهتر از استفاده از شبکه های رادیویی آنالوگ است.

نصب دوربین مداربسته وای فای

می توانید دوربین مدار بسته شبکه خود را به طور مستقیم به یک اکسزپوینت access point متصل کنید و از طریق اکسزپوینت یک شبکه بی سیم بسازید.

در صورتی که از لپ تاپ برای دیدن تصاویر استفاده می کنید دسترسی به دوربین ها بسیار ساده است. کافیست انها را به صورت بیسیم در شبکه wifi شناسایی کرده و تصاویر انها را بر روی نرم افزار دوربین های شبکه ببینید.

نصب دوربین مداربسته وای فای کار راحتی است و نیاز به کابل و کابل کشی ندارد , تنها باید نرم افزار های مذکور را نصب کرده و تنظیمات دوربین را انجام دهید .

دوربین مداربسته وای فای تمامی تصاویر را از طریق اینترنت ارسال کرده و کاربر قادر خواهد بود به صورت آنلاین و زنده آن ها را مشاهده کند .

نمایشگاه ایپاس

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایپاس لوازم و تجهیزات، پلیسی، امنیتی و ایمنی شامل انواع دوربین های مداربسته 

(IPAS 2018)

زمان : 9 تا 12 مهر ماه 1397


مکان: تهران، مصلای حضرت امام خمینی(ره)