مشاوران پدیدار

مشاوران پدیدار در راستای بهبود کیفیت زندگی جهت بالا بردن کیفیت سلامت روان خانواده ها و آموزش به آنها در نحوه برقراری ارتباط ، خود شناسی ، تربیت و فزندو بساری از موارد دیگر سعی به ارائه خدمات دارد .

نویسندگان

ارزانترین برند جهان

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۰۰ ب.ظ

ارزانترین برند جهان

دوربین های مداربسته در برند ها و مدل های مختلفی موجود هستند که هریک هم بنا به قابلیت هایی که دارند دارای قیمت های متفاوتی هم هستند .

مهم ترین مساله بعد از کیفیت دوربین های مداربسته قیمت آن هاست , قیمت دوربین مداربسته برای هر برند متفاوت است . اما همیشه ارزانترین برند جهان دوربین های مداربسته مناسب نیست برخی دوربین های مداربسته ارزان دارای کیفیتی پایین هستند که دوام و طول عمر آن ها را تا حد زیادی کاهش می دهد .

ارزانترین برند جهان : همواره بهای یک کالا در هر زمینه ی تجاری یکی از اصلی ترین و اساسی ترین پارامترهایی است که برای مشتریان بسیار حائز اهمیت نسبت به خرید آن کالا یا خدمات می باشد . از سوی دیگر کالا یا خدماتی همواره مورد توجه قرار می گیرند که در حالت بهینه و ایده آل تری نسبت به سایر محصولات مشابه باشند و حالت بهینه عموما بدین معنا می باشد که یک محصول با حداکثر کیفیت ارائه شده دارای نازلترین قیمت باشد . 

در صنعت دوربین مداربسته خوشبختانه تنوع و طیف بالایی از محصولات وجود دارد و کاربران به راحتی می توانند با توجه به نیاز خود، چه از نظر کیفیت و چه از نظر بودجه یک محصول را انتخاب نمایند. امروز شما می توانید با استناد به یک کیفیت مطلوب چه از لحاظ خروجی تصویر و چه از لحاظ جنس بدنه از دوربین مداربسته دایناتک استفاده نمانید .

کاربرد دوربین های مداربسته در سیستم های حفاظتی است اما کاربرد های آن به سیستم های حفاظتی محدود نبوده و از آن فراتر میرود کاربردهایی از قبیل کاربردهای پلیسی ، نظامی، فضایی ،صنعتی ، کنترل ترافیک ، ارتباطات ویدیویی، و تصویر برداری نامحسوس.

انواع دوربین مداربسته

از نظر نوع سیگنال:

-دوربین های آنالوگ

-دوربین های ip (آی پی تحت شبکه)

-دوربین های دو منظوره

از نظر شکل ظاهری و کاربرد متناظر:

-دوربین های دام dome

-دوربین های صنعتی

-دوربین های مینیاتوری

-دوربین های مادون قرمز ir

-دوربین های اسپید دام (دوربین های چرخشی ptz)

از نظر قاب و پوشش:

-دوربین های ضد آب قاب بزرگ (پمپ بنزینی)

-دوربین های مخفی

-دوربین های قاب فانتزی