مشاوران پدیدار

مشاوران پدیدار در راستای بهبود کیفیت زندگی جهت بالا بردن کیفیت سلامت روان خانواده ها و آموزش به آنها در نحوه برقراری ارتباط ، خود شناسی ، تربیت و فزندو بساری از موارد دیگر سعی به ارائه خدمات دارد .

نویسندگان

بهترین هارد برای دوربین مداربسته

دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۸ ب.ظ

بهترین هارد برای دوربین مداربسته و دستگاه ضبط کننده 

پس از اینکه نوع دوربین مداربسته مشخص شد و بعد از خرید دوربین مداربسته نوبت به تهیه تجهیزات آن است یکی از این تجهیزات هارد است , بهترین هارد برای دوربین مداربسته را کاربر بر اساس نوع نیاز و انتظار خود تهیه می کند .

هاردی برای دوربین مداربسته مناسب است که پس از ضبط تصاویر کیفیت آن ها را پایین نیاورد و قادر باشد تصاویر را با کیفیت HD  ضبط کند , این نوع هارد ها را می توانید از فروشگاه های مجاز تهیه نمایید .

چه هارد دیسکی برای دی وی ار DVR مناسب است؟

هارد دیسک (Hard disk ) ، یکی از مهمترین عناصر سیستم مداربسته پس از دوربین و دستگاه DVR می باشد. از هارد دیسک ، به منظور ضبط تصاویر استفاده می شود و کلیه تصاویر که از طریق دوربین به دستگاه DVR منتقل می شود در هارد دیسک ذخیره می گردند. استفاده از یک هارد دیسک با ظرفیت بالا، سرعت مناسب و قابل اطمینان ، به طرز محسوسی افزایش کیفیت انجام پروژه در محیط عملیاتی خصوصا" ذخیره و بازیابی اطلاعات را بدنبال خواهد داشت، در مقابل انتخاب نادرست هارد دیسک باعث عدم رضایت مشتری و در مواقعی از دست دادن کلیه تصاویر ضبط شده را به دنبال خواهد داشت. در این بخش ، به بررسی پارامترهای لازم در خصوص انتخاب یک هارد دیسک مناسب برای سیستم دوربین مداربسته خواهیم پرداخت .

هارد دیسک قابل نصب در دوربین مداربسته DVR از نوع اینترنال - Internal (داخلی) و با سیستم ارتباطی SATA هستند. این هارد دقیقا مشابه هاردی است که در کامپیوترهای خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که هارد اکسترنال External (خارجی) برای ضبط دوربین مناسب نیستند و تنها می توان از آنها برای پشتیبان گیری استفاده کرد. 

سعی کنید تا حد امکان از بهترین کیفیت هارد دیسک برای ضبط سیستم مداربسته خود استفاده کنید. برای اطمینان از کیفیت هارد دیسک سعی کنید تنها هارد دیسک های برندهای معتبر را با گارانتی معتبر تهیه کنید.