مشاوران پدیدار

مشاوران پدیدار در راستای بهبود کیفیت زندگی جهت بالا بردن کیفیت سلامت روان خانواده ها و آموزش به آنها در نحوه برقراری ارتباط ، خود شناسی ، تربیت و فزندو بساری از موارد دیگر سعی به ارائه خدمات دارد .

نویسندگان

نگهداری از دوربین مداربسته

يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۴۰ ب.ظ

نکات مهم نگهداری از دوربین مداربسته در مقابل حوادث طبیعی 

نگهداری از دوربین مداربسته اهمیت بسیار زیادی دارد علی الخصوص اگر دوربین مداربسته در شرایط و موقعیت های خاص هم به کار گرفته شده باشد , دوام و طول عمر دوربین های مداربسته را می توان با نگهداری صحیح از این نوع تجهیزات تا حد زیادی افزایش داد .

نگهداری از دوربین مداربسته پس از خرید و نصب سیستم آغاز می گردد اما قبل از آن بایستی به نوع دوربین مداربسته توجه شود , به هنگام خرید به کیفیت سیستم توجه نمایید .

به هنگام خرید انواع دوربین های مداربسته به کیفیت آن ها توجه کنید چرا که دوربین های مداربسته با کیفیت نیاز به نگهداری و مراقبت کمتری دارند اگرچه تمامی دوربین های مداربسته را بایستی در مقابل حوادث طبیعی و غیرطبیعی ایمن نگه داشت اما دوربین های مداربسته مقاوم تر و باکیفیت تر تا مدت های طولانی بدون اینکه دچار خرابی یا مشکل شوند قابل استفاده هستند و لازم نیست در نگهداری از آن ها وسواس به خرج دهید .

در این مقاله تعدادی از نکات مهم نگهداری از دوربین مداربسته را برای شما شرح خواهیم داد توجه به این نکات طول عمر دوربین و تجهیزات آن را افزایش می دهد .

نکات مهم نگهداری از دوربین مداربسته

نگهداری از دوربین مداربسته در مقابل حوادث احتمالی بسیار ضروری است و عدم توجه به آن ممکن است خساراتی را به همراه بیاورد , نحوه نصب دوربین مداربسته باید به گونه ای باشد که از تاثیرات جوی و آب و هوایی و از حوادثی چون طوفان , آتش سوزی , سیل و .. در امان باشد .

اولین قدم در نگهداری از دوربین مداربسته مطالعه دفترچه راهنمای دوربین است , تمامی دوربین های مداربسته دارای دفترچه های راهنمایی هستند که در آن ها نحوه مراقبت و نگهداری از دوربین مداربسته و هم چنین اطلاعاتی کلی در مورد سیستم دوربین مداربسته شرح داده شده است . بعد از مطالعه دقیق دفترچه لازم است به اخطار ها و نکاتی که در آن ذکر شده است توجه کنید این نکات کاربردی تا حد زیادی می توانند مفید فایده واقع شوند و از بسیاری صدمات احتمالی به دوربین مداربسته هم جلوگیری می کند .