مشاوران پدیدار

مشاوران پدیدار در راستای بهبود کیفیت زندگی جهت بالا بردن کیفیت سلامت روان خانواده ها و آموزش به آنها در نحوه برقراری ارتباط ، خود شناسی ، تربیت و فزندو بساری از موارد دیگر سعی به ارائه خدمات دارد .

نویسندگان

چگونه محصولات فوراور اصل را از محصولات تقلبی فوراور تشخیص دهیم؟

تمامی افرادی که از برند فوراور استفاده می کنند به دنبال خرید محصولات اصل فوراور بوده و همیشه از این که یک محصولا تقلبی بخرند ترس داشتند. همه ی ما در هنگام خرید یک برند معتبر همین شک و شبهه را خواهیم داشت. اما در رابطه با محصولات فوراور باید بگوییم تمامی محصولات ارائه شده توسط فوراور اصل بوده و ملاک هایی برای تشخیص اصل بودن محصولات نیز وجود دارد. از این رو در جهت از بین رفتن شک و شبهه ی شما در ارتباط با خرید محصولات اصل فوراور مقاله ی زیر را طراحی کرده ایم.

آیا محصولات فوراور تقلبی هم دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفته شود که محصولات فوراور کاملا گیاهی بوده و همه ی آن ها اصل هستند. تا کنون هیچ محصول تقلبی توسط این کمپانی دیده نشده است. از طرفی محصولات اصل فوراور دارای روکشی آلومنیومی بوده و روی تمام آن ها تصویر عقاب مهر و موم شده است. تمامی محصولات اصل فوراور به صورت بسته بندی های پلمپ شده و اصلی هستند.

مورد دیگر خرید از وب سایت های اصلی فوراور است. معمولا وب سایت های اصلی دارای اعتباری خاص هستند. سایت فوراور ایران نماینده ی محصولات فوراور در تهران بوده و تمام محصولات فوراور اعم از قرص های فوراور، مکمل های درمانی، نوشیدنی ها و محصولات آرایشی و بهداشتی آن کاملا گیاهی و اصل هستند. تاریخ مصرف تمام محصولات در وب سایت فوراور نیز به روز بوده و با کیفیت هستند.

فروش اینترنتی محصولات فوراور

فروش اینترنتی محصولات فوراور دیگر دلیل بر اصالت محصولات است. سایت فوراور ایران دارای جایگاهی معتبر در گوگل بوده و سایت بزرگی است. گواهینامه های این کمپانی نیز دلیلی حاکی بر اصالت آن هاست. هیچ یک از محصولات فوراور توسط بازار به فروش نرسیده و فروش اینترنتی محصولات فوراور مطرح است.

از طرفی بر روی محصولات اصل فوراور عبارت made in USA قرار دارد که در کشور های مختلف اعم از عربستان یا ترکیه با زبان رسمی آن کشور توضیحاتی بر روی محصول قرار دارد. این توضیحات اگرچه به زبان انگلیسی نیست اما نشان دهنده ی اصالت محصول است. بنابراین در خصوص اصالت محصولات فوراور نگرانی وجود نداشته و تنها نگرانی کیفیت و تاریخ انقضای محصولات است که با خرید از نمایندگی محصولات forever  در تهران می توانید محصولاتی با کیفیت و اصل خریداری کنید.

چرا نوشته ی روی بعضی از محصولات انگلیسی نیست؟

محصولات فوراور هنگامی که از کمپانی رسمی فوراور در آمریکا خریداری می شوند و وارد کشور هایی نظیر امارات یا ترکیه می شوند از نظر بهداشتی می بایست تمام ساختار آن ها مورد تایید وزارت بهداشت آن کشور قرار گیرد. از این رو در کشور مربوطه بار دیگر بسته بندی شده و لیبل زبان رسمی آن کشور از نظر قانونی بر روی آن قرار می گیرد. از این رو این دلیل بر تقلبی بودن محصول نبوده و مستقیما به همین دلیل است.

از این رو اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی داشته باشیم باید بگوییم که خرید از وب سایت ها و نمایندگی های رسمی فوراور به شما کمک می کند تا محصولی با اصالت خریداری کنید. اگرچه هیچ یک از محصولات تقلبی نیستند اما برای اطمینان خاطر این کار را انجام دهید. همچنین نمایندگی محصولات فوراور در تهران بهترین نوع از محصولات فوراور را به فروش می رساند به طوری که شما در بین محصولات فوراور بهترین مارک ژل رویال را می توانید خریداری کنید و یا در بین محصولات و مکمل های درمانی قرص نیچرمین یکی از بهترین قرص هایی است که شما با مصرف آن می توانید از یک مکمل گیاهی مفید استفاده کنید. از این رو کیفیت محصولات فوراور در سایت فوراور ایران تایید شده بوده و می توانید با خیال راحت از این سایت خریداری نمایید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۷/۰۷
  • ۳۹۶ نمایش
  • مشاوران پدیدار