مشاوران پدیدار

مشاوران پدیدار در راستای بهبود کیفیت زندگی جهت بالا بردن کیفیت سلامت روان خانواده ها و آموزش به آنها در نحوه برقراری ارتباط ، خود شناسی ، تربیت و فزندو بساری از موارد دیگر سعی به ارائه خدمات دارد .

نویسندگان

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

چگونه به اندام ایده آل خود برسیم؟

اندام زیبا و جذاب از آرزو های هر فرد است. اما برای داشتن اندامی زیبا و تناسب اندام چه باید کرد؟ چه راهکار هایی برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل مناسب است؟ در این مقاله راز تناسب اندام و داشتن اندامی جذاب را خواهیم گفت.

اصول تناسب اندام

1.      وعده ی غذایی مناسب مهم ترین موضوع در رسیدن به وزن مناسب است. رژیم غذایی مناسب داشته باشید. وعده های غذایی به اندازه مصرف کنید و سعی کنید بیشتر از سبزیجات و میوه استفاده نمایید. در میان وعده های خود به هیچ وجه از مواد غذایی مضر استفاده نکنید.

2.      ورزش کردن یکی از راه های اصلی تناسب اندام است. سعی کنید حداقل هفته ای 3 روز ورزش کنید.

3.      نوشیدن آب زیاد به میزان 8 تا 10 لیوان در روز به تناسب اندام کمک زیادی خواهد کرد..

4.      قهوه ی تلخ موجب افزایش سوخت و ساز و بالا رفتن متابولیسم می شود.

کاهش وزن اصولی با محصولات گیاهی فوراور

کمپانی فوراور بزرگ ترین تولید کننده ی محصولات تناسب اندام گیاهی  است. با استفاده از محصولات فوراور شما می توانید با استفاده از محصولات تناسب اندام فوراور کاهش وزن اصولی را تجربه کنید.

·        مکمل تناسب اندام مولتی ماکا: این محصول در افزایش حجم عضلات و بالا بردن انرژی نقش خود را ایفا می کند.

·        مکمل ضروری بانوان: این مکمل یک مکمل کامل برای بانوان بوده و در از بین بردن چربی های شکم و پهلو محصولی عالی است.

·        مکمل بتا کاروتن فوراور: این مکمل حاوی ویتامین آ، ای و سلنیوم است. با استفاده از این محصول شما می توانید از شل شدگی پوست پس از کاهش وزن جلوگیری نموده و سینه و باسنی خوش فرم داشته باشید.

·        مکمل عضله ساز بی پولن فوراور: این مکمل برای ورزشکاران توصیه می شود. همان طور که از نامش پیداست برای عضله سازی، بهبود کم خونی و افزایش انرژی بسیار موثر است.

·        مکمل مواد معدنی فوراور: مکملی کامل برای تامین نیاز بدن به مواد مغذی است. با استفاده از این مکمل می توانید روند سوخت و ساز چربی در بدن خود را بهبود بخشید و کاهش وزن اصولی و سریع داشته باشید.

·        مکمل پوست و مفاصل فوراور: این مکمل به مکمل افزایش حجم و فرم دهی سینه و باسن فوراور معروف است. با استفاده از این مکمل در کنار ورزش و رژیم غذایی خود کمک کنید تا سریع تر به اندام ایده آل خود برسید.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۱۸
  • ۲۴۳ نمایش
  • مشاوران پدیدار