مشاوران پدیدار

مشاوران پدیدار در راستای بهبود کیفیت زندگی جهت بالا بردن کیفیت سلامت روان خانواده ها و آموزش به آنها در نحوه برقراری ارتباط ، خود شناسی ، تربیت و فزندو بساری از موارد دیگر سعی به ارائه خدمات دارد .

نویسندگان

انواع پوست و راه مراقبت از آن ها

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۴۳ ب.ظ


انواع پوست و راه مراقبت از آن ها

پوست هر فردی ممکن است با دیگری متفاوت بوده و ویژگی های خاص خود را داشته باشد. اما به طور کلی هر فرد باید راه های مراقبت از پوست خود را با توجه به نوع پوست بداند. در این مقاله در مورد مراقبت لازم برای هر نوع پوست و محصولات مناسب برای مراقبت از پوست صحبت خواهیم کرد.

انواع پوست

پوست خشک

افراد دارای پوست های خشک در پوست خود احساس کشیدگی داشته و همچنین دارای ترک ها و پوسته بر روی پوست خود می باشند. علت خشکی پوست این افراد کمبود ترشح غدد چربی در زیر پوست است. این افراد می بایست از کرم آبرسان استفاده نمایند. که در این خصوص می توانند از کرم آبرسان فوراور استفاده کنند.

پوست چرب

افراد دارای پوست چرب دارای پوستی براق بوده و اصولا بیشتر از افراد دیگر جوش و آکنه می زنند. اصولا عواملی همچون عوامل ارثی و تغییرات ترشح هورمونی باعث داشتن پوست چرب می شود.

پوست مختلط

قسمتی از پوست به صورت چرب و قسمتی دیگر خشک بوده و افرادی که دارای پوست مختلط هستند حتما می بایست از محصولات خاصی برای مراقبت از پوست خود استفاده نمایند.

مراقبت پوستی

·        از دستکاری کردن جوش و صورت خود پرهیز کنید و با دست آلوده صورت را لمس نکنید.

·        شست و شوی صورت و پاکسازی صورت را فراموش نکنید در این خصوص می توانید از کلینزر مناسب پوست خود استفاده کنید.

·        از کرم ضد آفتاب با کیفیت و مناسب استفاده نمایید. بهترین کرم ضد آفتاب ، کرم ضد آفتاب فوراور است که برای پوست های خشک به صورت کرم و برای پوست های چرب به صورت اسپری ضد آفتاب فوراور است.

·        از مواد آرایشی مناسب و با کیفیت استفاده نمایید. همچنین اجازه ندهید آرایش برای مدت زمان طولانی بر روی صورت شما بماند.

از محصولات مراقبت پوستی فوراور استفاده کنید

نمایندگی فوراور و محصولات فوراور در شیراز برای هر نوع پوست دارای محصولاتی گیاهی در قالب  کپسول و قرص FOREVER و همچنین کرم و سرم است. می توانید با مشاهده ی سایت فوراور محصولات مناسب پوست خود را پیدا کرده و از ماسک پودری فوراور  و سایر محصولات مراقبت پوستی فوراور استفاده نمایید.