مشاوران پدیدار

مشاوران پدیدار در راستای بهبود کیفیت زندگی جهت بالا بردن کیفیت سلامت روان خانواده ها و آموزش به آنها در نحوه برقراری ارتباط ، خود شناسی ، تربیت و فزندو بساری از موارد دیگر سعی به ارائه خدمات دارد .

نویسندگان

۱۳۷ مطلب توسط «مشاوران پدیدار» ثبت شده است

نکات مهم محافظت از مو

چند نکته مهم برای مراقبت از موهای رنگ شده :

این مراقبت ها به دو دسته مراقبت های قبل از رنگ کردن مو و مراقبت های بعد از رنگ کردن مو تقسیم می‌شوند یعنی شما باید قبل از اقدام به رنگ کردن موهای خود شرایط لازم را برای جلوگیری از آسیب دیدن موی خود را ایجاد کنید.

قبل از رنگ کردن از سالم بودن موهای خود مطمئن باشید :

موهای که موخوره دارند یا بسیار خشک هستند ، آسیب پذیر ترند بنابراین بهتر است از یک مرطوب کننده مناسب و یک شامپو تقویت کننده خوب که به موهایتان ویتامین و مواد مغذی برساند استفاده نمایید و بعد از اینکه از سلامت آنها مطمئن شدید اقدام به دکلره یا تغییرات دیگر کنید.

استفاده از ماسک های تقویت کننده مو :

استفاده از ماسک مو باعث میشود لطافت و رطوبت به بافت و سلول های پوست سر برگردد و آنها را سالم و شاداب کند در نتیجه مقاومت بیشتری در مقابل مواد شیمیایی خواهند داشت و اسیب کمتری خواهند.

شناخت رنگ مو های مناسب :

برای جلوگیری از آسیب دیدن موها و گرفتن بهترین نتیجه ممکن  بهتر است قبل از انجام این کار رنگ موهای متنوع در بازار را شناخته و از ترکیبات و اثرات آن مطمئن شوید.

استفاده از نرم کننده‌های مخصوص موهای رنگ شده :

موهایی که رنگ شده اند در این خصوص آسیب بیشتری می بینند و شکننده تر می شوند برای جلوگیری از این عارضه از مرطوب کننده حاوی ضد افتاب استفاده کنید و انها را همیشه مرطوب نگه دارید .

ضد آفتاب چه برای پوست باشد و چه برای موها می تواند لایه مقاوم خوبی در برابر اشعه های مضر نور افتاب ایجاد کرده و نقش محافظت کننده مناسبی ایفاء نماید.

از آب داغ برای شستشوی موی خود استفاده نکنید :

آب داغ برای هر نوع و هر جنس مویی مضر است و باعث میشود ریشه های ان تحت تاثیر قرار گرفته و آسیب جدی ببیند در اثر تماس با آب داغ فیلیکول ها از بین رفته و سلول ها و کلاژن های موجود در آن هم سست و ضعیف می شوند و توانایی ساخت سلول های جوان را از دست می دهند .برای شستشو مو همیشه از آب ولرم استفاده کنید و از چنگ زدن و فشار زیاد به مو‌هایتان پرهیز نمایید چون آنها را تحریک به ریزش خواهید کرد .

رساندن مواد مغزی به موهای رنگ شده :

بخشی از این مواد مغذی برای مو از طریق رژیم غذایی و غذاهایی که می خوریم تامین می شود و بخشی دیگر را می توانیم از طریق ماسک ها و شوینده های تقویت کننده مو به انها برسانیم بنابراین با استفاده از شامپو ها و تقویت کننده های گیاهی که از برند و خاصیت آنها اطمینان دارید این کار را انجام دهید .

برای شستن موهای رنگ شده از شامپوهای معمولی استفاده نکنید سعی کنید این کار را با شامپوها و شوینده ها غنی شده ، نرم کننده های ویتامینه و یا سرم موها انجام دهید تا علاوه بر کنترل آسیب های ناشی از رنگ، موها قوی شده و استحکام پیدا کنند .

برای جلوگیری از آسیب دیدن موهای رنگ شده سشوار را کنار بگذارید :

به طور کلی سشوار به دلیلی اینکه هوای گرم را به صورت قوی و با فشار به کف سر منتقل می کند می تواند باعث خشکی و شکننده شدن موها گردد.

از شامپو مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید :

شامپو ها حاوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده و تقویت کننده هستند و ممکن است با انواع ویتامین ها و پروتیین ها هم غنی شده باشند.

 

با کیفیت ترین رنگ مو , شامپو , نرم کننده و تقویت کننده مو در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زیبابند

  • مشاوران پدیدار

چگونه محصولات فوراور اصل را از محصولات تقلبی فوراور تشخیص دهیم؟

تمامی افرادی که از برند فوراور استفاده می کنند به دنبال خرید محصولات اصل فوراور بوده و همیشه از این که یک محصولا تقلبی بخرند ترس داشتند. همه ی ما در هنگام خرید یک برند معتبر همین شک و شبهه را خواهیم داشت. اما در رابطه با محصولات فوراور باید بگوییم تمامی محصولات ارائه شده توسط فوراور اصل بوده و ملاک هایی برای تشخیص اصل بودن محصولات نیز وجود دارد. از این رو در جهت از بین رفتن شک و شبهه ی شما در ارتباط با خرید محصولات اصل فوراور مقاله ی زیر را طراحی کرده ایم.

آیا محصولات فوراور تقلبی هم دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفته شود که محصولات فوراور کاملا گیاهی بوده و همه ی آن ها اصل هستند. تا کنون هیچ محصول تقلبی توسط این کمپانی دیده نشده است. از طرفی محصولات اصل فوراور دارای روکشی آلومنیومی بوده و روی تمام آن ها تصویر عقاب مهر و موم شده است. تمامی محصولات اصل فوراور به صورت بسته بندی های پلمپ شده و اصلی هستند.

مورد دیگر خرید از وب سایت های اصلی فوراور است. معمولا وب سایت های اصلی دارای اعتباری خاص هستند. سایت فوراور ایران نماینده ی محصولات فوراور در تهران بوده و تمام محصولات فوراور اعم از قرص های فوراور، مکمل های درمانی، نوشیدنی ها و محصولات آرایشی و بهداشتی آن کاملا گیاهی و اصل هستند. تاریخ مصرف تمام محصولات در وب سایت فوراور نیز به روز بوده و با کیفیت هستند.

فروش اینترنتی محصولات فوراور

فروش اینترنتی محصولات فوراور دیگر دلیل بر اصالت محصولات است. سایت فوراور ایران دارای جایگاهی معتبر در گوگل بوده و سایت بزرگی است. گواهینامه های این کمپانی نیز دلیلی حاکی بر اصالت آن هاست. هیچ یک از محصولات فوراور توسط بازار به فروش نرسیده و فروش اینترنتی محصولات فوراور مطرح است.

از طرفی بر روی محصولات اصل فوراور عبارت made in USA قرار دارد که در کشور های مختلف اعم از عربستان یا ترکیه با زبان رسمی آن کشور توضیحاتی بر روی محصول قرار دارد. این توضیحات اگرچه به زبان انگلیسی نیست اما نشان دهنده ی اصالت محصول است. بنابراین در خصوص اصالت محصولات فوراور نگرانی وجود نداشته و تنها نگرانی کیفیت و تاریخ انقضای محصولات است که با خرید از نمایندگی محصولات forever  در تهران می توانید محصولاتی با کیفیت و اصل خریداری کنید.

چرا نوشته ی روی بعضی از محصولات انگلیسی نیست؟

محصولات فوراور هنگامی که از کمپانی رسمی فوراور در آمریکا خریداری می شوند و وارد کشور هایی نظیر امارات یا ترکیه می شوند از نظر بهداشتی می بایست تمام ساختار آن ها مورد تایید وزارت بهداشت آن کشور قرار گیرد. از این رو در کشور مربوطه بار دیگر بسته بندی شده و لیبل زبان رسمی آن کشور از نظر قانونی بر روی آن قرار می گیرد. از این رو این دلیل بر تقلبی بودن محصول نبوده و مستقیما به همین دلیل است.

از این رو اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی داشته باشیم باید بگوییم که خرید از وب سایت ها و نمایندگی های رسمی فوراور به شما کمک می کند تا محصولی با اصالت خریداری کنید. اگرچه هیچ یک از محصولات تقلبی نیستند اما برای اطمینان خاطر این کار را انجام دهید. همچنین نمایندگی محصولات فوراور در تهران بهترین نوع از محصولات فوراور را به فروش می رساند به طوری که شما در بین محصولات فوراور بهترین مارک ژل رویال را می توانید خریداری کنید و یا در بین محصولات و مکمل های درمانی قرص نیچرمین یکی از بهترین قرص هایی است که شما با مصرف آن می توانید از یک مکمل گیاهی مفید استفاده کنید. از این رو کیفیت محصولات فوراور در سایت فوراور ایران تایید شده بوده و می توانید با خیال راحت از این سایت خریداری نمایید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۷ مهر ۹۸ ، ۱۱:۴۷
  • ۳۹۳ نمایش
  • مشاوران پدیدار


انواع پوست و راه مراقبت از آن ها

پوست هر فردی ممکن است با دیگری متفاوت بوده و ویژگی های خاص خود را داشته باشد. اما به طور کلی هر فرد باید راه های مراقبت از پوست خود را با توجه به نوع پوست بداند. در این مقاله در مورد مراقبت لازم برای هر نوع پوست و محصولات مناسب برای مراقبت از پوست صحبت خواهیم کرد.

انواع پوست

پوست خشک

افراد دارای پوست های خشک در پوست خود احساس کشیدگی داشته و همچنین دارای ترک ها و پوسته بر روی پوست خود می باشند. علت خشکی پوست این افراد کمبود ترشح غدد چربی در زیر پوست است. این افراد می بایست از کرم آبرسان استفاده نمایند. که در این خصوص می توانند از کرم آبرسان فوراور استفاده کنند.

پوست چرب

افراد دارای پوست چرب دارای پوستی براق بوده و اصولا بیشتر از افراد دیگر جوش و آکنه می زنند. اصولا عواملی همچون عوامل ارثی و تغییرات ترشح هورمونی باعث داشتن پوست چرب می شود.

پوست مختلط

قسمتی از پوست به صورت چرب و قسمتی دیگر خشک بوده و افرادی که دارای پوست مختلط هستند حتما می بایست از محصولات خاصی برای مراقبت از پوست خود استفاده نمایند.

مراقبت پوستی

·        از دستکاری کردن جوش و صورت خود پرهیز کنید و با دست آلوده صورت را لمس نکنید.

·        شست و شوی صورت و پاکسازی صورت را فراموش نکنید در این خصوص می توانید از کلینزر مناسب پوست خود استفاده کنید.

·        از کرم ضد آفتاب با کیفیت و مناسب استفاده نمایید. بهترین کرم ضد آفتاب ، کرم ضد آفتاب فوراور است که برای پوست های خشک به صورت کرم و برای پوست های چرب به صورت اسپری ضد آفتاب فوراور است.

·        از مواد آرایشی مناسب و با کیفیت استفاده نمایید. همچنین اجازه ندهید آرایش برای مدت زمان طولانی بر روی صورت شما بماند.

از محصولات مراقبت پوستی فوراور استفاده کنید

نمایندگی فوراور و محصولات فوراور در شیراز برای هر نوع پوست دارای محصولاتی گیاهی در قالب  کپسول و قرص FOREVER و همچنین کرم و سرم است. می توانید با مشاهده ی سایت فوراور محصولات مناسب پوست خود را پیدا کرده و از ماسک پودری فوراور  و سایر محصولات مراقبت پوستی فوراور استفاده نمایید.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۰:۴۳
  • ۳۴۸ نمایش
  • مشاوران پدیدار

چگونه به اندام ایده آل خود برسیم؟

اندام زیبا و جذاب از آرزو های هر فرد است. اما برای داشتن اندامی زیبا و تناسب اندام چه باید کرد؟ چه راهکار هایی برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل مناسب است؟ در این مقاله راز تناسب اندام و داشتن اندامی جذاب را خواهیم گفت.

اصول تناسب اندام

1.      وعده ی غذایی مناسب مهم ترین موضوع در رسیدن به وزن مناسب است. رژیم غذایی مناسب داشته باشید. وعده های غذایی به اندازه مصرف کنید و سعی کنید بیشتر از سبزیجات و میوه استفاده نمایید. در میان وعده های خود به هیچ وجه از مواد غذایی مضر استفاده نکنید.

2.      ورزش کردن یکی از راه های اصلی تناسب اندام است. سعی کنید حداقل هفته ای 3 روز ورزش کنید.

3.      نوشیدن آب زیاد به میزان 8 تا 10 لیوان در روز به تناسب اندام کمک زیادی خواهد کرد..

4.      قهوه ی تلخ موجب افزایش سوخت و ساز و بالا رفتن متابولیسم می شود.

کاهش وزن اصولی با محصولات گیاهی فوراور

کمپانی فوراور بزرگ ترین تولید کننده ی محصولات تناسب اندام گیاهی  است. با استفاده از محصولات فوراور شما می توانید با استفاده از محصولات تناسب اندام فوراور کاهش وزن اصولی را تجربه کنید.

·        مکمل تناسب اندام مولتی ماکا: این محصول در افزایش حجم عضلات و بالا بردن انرژی نقش خود را ایفا می کند.

·        مکمل ضروری بانوان: این مکمل یک مکمل کامل برای بانوان بوده و در از بین بردن چربی های شکم و پهلو محصولی عالی است.

·        مکمل بتا کاروتن فوراور: این مکمل حاوی ویتامین آ، ای و سلنیوم است. با استفاده از این محصول شما می توانید از شل شدگی پوست پس از کاهش وزن جلوگیری نموده و سینه و باسنی خوش فرم داشته باشید.

·        مکمل عضله ساز بی پولن فوراور: این مکمل برای ورزشکاران توصیه می شود. همان طور که از نامش پیداست برای عضله سازی، بهبود کم خونی و افزایش انرژی بسیار موثر است.

·        مکمل مواد معدنی فوراور: مکملی کامل برای تامین نیاز بدن به مواد مغذی است. با استفاده از این مکمل می توانید روند سوخت و ساز چربی در بدن خود را بهبود بخشید و کاهش وزن اصولی و سریع داشته باشید.

·        مکمل پوست و مفاصل فوراور: این مکمل به مکمل افزایش حجم و فرم دهی سینه و باسن فوراور معروف است. با استفاده از این مکمل در کنار ورزش و رژیم غذایی خود کمک کنید تا سریع تر به اندام ایده آل خود برسید.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۱۸
  • ۲۳۹ نمایش
  • مشاوران پدیدار

جراحی بینی

۰۱
آبان

جراحی بینی یک نوع عمل جراحی برای تغییر شکل بینی می باشد که می توان از آن برای

و اصلاح عیوب دیگر بینی بهره جست.

در خلال جراحی بینی، جراح یک برش ایجاد می کند تا به استخوان و غضروف بینی دسترسی پیدا کند .برش معمولا در داخل بینی زده می شود بنابراین بعد از عمل جای برش غیر قابل مشاهده است. بر حسب نیاز ممکن است پیوند غضروف یا استخوان (هم می تواند از قسمت هایی از خود بدن بیمار باشد و هم می تواند پر کننده های ترکیبی مصنوعی باشد) نیز انجام شود.پس از اینکه جراح استخوان و غضروف بینی را اصلاح کرد ، پوست و بافت بینی بر روی ساختار جدید می نشیند. البته تاثیر نوع پوست بینی بر عمل جراحی  و نحوه ی جذب شدن پوست را نیز نباید نادیده گرفت.در نهایت یک آتل در بیرون بینی گذاشته می شود تا شکل جدید بینی را تا زمان بهبود پشتیبانی کند.

جراحی بینی می تواند تحت بیهوشی عمومی یا بیهوشی موضعی انجام شود انتخاب نوع بیهوشی به پیچیدگی جراحی بستگی دارد. اگر شما بیهوشی موضعی را انتخاب کنید ،باید آماده باشید که صدای کار کردن دکترتان بر روی غضروف و استخوان بینی را بشنوید.

جراحی بینی معمولا به صورت سرپایی انجام می شود اما گاهی اوقات هم ممکن است بیمار یک شب در بیمارستان یا محل جراحی بستری شود.

دکتر جراحی که عمل بینی را انجام می دهد معمولا متخصص گوش و حلق بینی یا جراح پلاستیک یا هر دو است .

بعد از جراحی بینی چه انتظاری داشته باشیم؟

پس از یک هفته، آتل و باندپیچی از روی بینی شما برداشته می شود.

جراحی بینی

صورت کمی پف دارد و نواحی اطراف چشم و بینی کبود و متورم است . کبودی دور چشم و تورم اطراف بینی برای چند روز ادامه دارد و پس از آن بهبود می یابد.کمپرس سرد می تواند برای به حداقل رساندن تورم و کاهش درد مفید باشد . دکترتان ممکن است برای کاهش درد برای شما مسکن نیز تجویز کند .حدودا ۱۰ تا ۱۴ روز طول می کشد تا کبودی و تورم بعد از جراحی تقریبا از بین برود .

ممکن است نیاز باشد تا چند روز اول بعد از جراحی سر خود را بالا نگه دارید.ممکن است چندین هفته طول بکشد تا دوباره بتوانید فعالیت های شدید را از سر بگیرید.

مقالات مفید و توصیه های پس از جراحی بینی :

۱۹ توصیه مهم پس از عمل بینی

فرایند بهبودی پس از عمل بینی

بعد از عمل بینی چه مدت مرخصی از کار لازم است

چرا عمل بینی انجام می دهیم؟

جراحی بینی می تواند سایز ، شکل و زاویه بینی شما را تغییر دهد و باعث شود بینی شما تناسب بهتری با بقیه اجزای صورتتان پیدا کند .

جراحی بینی می تواند مشکلات ساختاری بینی را که باعث گرفتگی مزمن یا مشکلات تنفسی می شود را اصلاح کند .

آیا عمل بینی برای من مفید است

برنامه ریزی برای عمل جراحی

جراحی بینی

جرحان معمولا بیماران را تشویق می کنند تا برای مراقبت از خود فعال باشند تا بتوانند به کمک هم یک برنامه درمانی را تنظیم کنند .در میان مسایل دیگر در مورد موارد زیر نیز بحت خواهد شد :

چطور برای عمل بینی آماده شویم

جراحی بینی چقدر موثر است ؟

میزان اثر بخشی جراحی به میزان انتظار شما از جراحی بینی بستگی دارد. نکته ی بسیار مهم این است که شما و جراحتان در مورد هدف جراحی به یک نظر مشترک برسید.

جراحی بینی

نتیجه ی جراحی بینی دائمی است ،اگرچه ممکن است آسیب های بعدی یا عوامل دیگر روی ظاهر بینی تاثیر بگذارد.جراحی زیبایی فقط باید بر روی بینی فردی انجام شود که رشد او کامل شده است که در خانم ها این سن ۱۵ یا ۱۶ و در آقایان ۱۷ یا ۱۸ می باشد .اگر جراحی بینی قبل از این سن انجام شود رشد بینی می تواند روی نتیجه ی نهایی جراحی بینی تاثیر بگذارد و احتمالا موجب بروز عوارض نیز خواهد شد.

 

اگر نتیجه ی جراحی برای من رضایت بخش نبود چه کار کنم ؟

متاسفانه علی رغم بهترین تلاش های دکتر ، در بعضی موارد یک بیمار ممکن است  از نتیجه جراحی دکتر خود ناراضی باشد .این اتفاق می تواند علل مختلفی داشته باشد از جمله خطای جراحی یا انتظارات غیر واقع بینانه از طرف بیمار. اگر بینی آنها در ماه های اول شکل ایده آلی که مد نظر داشته اند نگرفته است بیماران نباید وحشت زده بشوند زیرا نتیجه ی نهایی جراحی می تواند تا یک سال متغیر باشد، .اگر بیمار حتی پس از اینکه بینی شکل نهایی خودش را گرفت از نتیجه جراحی ناراضی بود ،گزینه هایی برای اصلاح و درمان وجود دارد .بسته به میزان تغییرات که نیاز است ،جراح ممکن است تغییر شکل بدون جراحی یا اگر جزو افراد واجد شرایط برای جراحی ترمیمی باشید جراحی ترمیمی را به شما پیشنهاد کند.

جراحی بینی

مزایای زیبایی

معمول ترین دلیل برای افرادی که تصمیم به انجام جراحی بینی می گیرند بهبود دادن ظاهر بینی شان است .خیلی از افراد احساس می کنند سایز و شکل بینی شان با بقیه ی اجزای صورتشان هماهنگی ندارد و به همین دلیل برای بهبود هارمونی صورتشان جراحی بینی را انتخاب می کنند .در طول جراحی بینی تغییراتی بر روی پل بینی،نوک بینی و سوراخ های بینی می توان ایجاد کرد.انتخاب یک جراح واجد شرایط برای انجام عمل جراحی بینی این اطمینان را خواهد داد که بیماران سودمندترین نتایج را از جراحی بینی خواهند گرفت.

جراحی بینی

از جمله مزایای زیبایی برای عمل بینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تقارن صورت – کوچکترین عدم تقارن در بینی افراد می تواند تاثیر عمده ای در ظاهرشان ایجاد کند . جراحی بینی می تواند ظاهر متعادل تری ایجاد کند.

بهبود شکل – تغییر در پل بینی یا نوک بینی می تواند توجه را به مناطق دیگر صورت جلب کند.

حجم متناسب – کاهش دادن پهنای بینی حتی یک مقدار کم ، می تواند تاثیر قابل توجهی بر روی تناسب بینی با بقیه اجزای صورت داشته باشد.

از بین بردن قوز یا اعوجاج بینی – جراحی بینی می تواند عیوب پل بینی را اصلاح کند چه این عیوب مادر زادی بوده و چه در اثر یک آسیب به وجود آمده باشد.

مزایای سلامتی

جراحی بینی علاوه بر داشتن مزایای زیبایی می تواند مشکلات مرتبط با سلامت را نیز اصلاح کند.دو مورد از مزایای اصلی جراحی بینی عبارتند از :

  • بهبود مشکلات تنفسی – جراحی بینی می تواند راه های باریک بینی را باز کرده و اختلالات ساختاری را اصلاح کند و توانایی تنفسی شخص را بهبود دهد.
  • اصلاح نقص های مادر زادی – جراحی بینی همانطور که نقایص مادرزادی داخلی اصلاح می کند می تواند به اصلاح نقایص بیرونی نیز بپردازد مانند انحراف تیغه ی بینی.

کیفیت زندگی

جراحی بینی علاوه بر مزایای فیزیکی، دارای مزایای روانی نیز می باشد .اشخاصی که از سایز و شکل بینی خود ناراضی هستند معمولا از ظاهرشان احساس خجالت می کنند و ممکن است از اعتماد به نفس پایین رنج ببرند. با این حال بسیاری از بیماران پس از انجام جراحی بینی افزایش محسوسی در اعتماد به نفس خود را گزارش کرده اند. این ویژگی به تنهایی می تواند یک دلیل بزرگ برای انتخاب جراحی بینی باشد.

جراحی بینی

ریسک ها

بعد از جراحی بینی شما باید انتظار تورم و کبودی اطراف چشم را داشته باشید . مشکلات دیگری که با احتمال کم ممکن است اتفاق بیفتد عبارتند از :

  • خون ریزی بینی
  • آسیب یا ایجاد حفره بر روی سپتوم بینی (دیواره ای که سوراخ های بینی را از هم جدا می کند)
  • مشکلات پوستی ،مانند از کار افتادن بافت پوست (نکروز پوست یا پوست مرده) یا حساسیت به چسب ها و باندپیچی
  • عفونت ،برای جلوگیری از ریسک ابتلا به عفونت به شما آنتی بیوتیک داده می شود
  • انسداد و گرفتگی بینی که ناشی از تورم درون بینی می باشد
  • عوارض بیهوشی

همچنین ممکن است نتیجه ی جراحی بینی آن چیزی که شما انتظارش را دارید نباشد.

اطلاعات بیشتر درباره عوارض جراحی بینی در  

  عوارض عمل بینی

به حداقل رساندن ریسک ها

عوارضی که در قسمت قبل اشاره شد احتمالی و بعید هستند . با این حال بیماران می توانند برای کاهش ریسک اقدامات زیر را انجام دهند .

قدم اول ، انتخاب جراح واجد شرایط .انتخاب یک جراح بینی خوب برجسته که استانداردهای ایمنی مناسب را حفظ کند می تواند احتمال ایجاد عفونت ،ایجاد حفره و عوارض دیگر را کاهش دهد.یک جراح با تجربه می تواند یک نتیجه رضایت بخش را تضمین کند.

قدم دوم ،بیماران باید دستور العمل های قبل از جراحی و دستورالعمل های بعد از جراحی را دنبال کنند.این دستورالعمل ها فقط برای کاهش ناراحتی ها استفاده نمی شود بلکه روند بهبود شما را سرعت بخشیده و سلامت بیمار را حفظ می کند.

قدم نهایی ،افراد باید ارتباط خود را با دکترشان در طول این فرآیند حفظ کنند .آنها باید تا آنجایی که ممکن است در مورد اهداف درمان و همچنین در مورد سابقه ی پزشکی،داروهای مصرفی ، عادت کشیدن سیگار و نگرانی های مرتبط خود خود صادق باشند.

 

اهداف ویژه

جراحی بینی می تواند برای تغییر شکل ، سایز و ظاهر کلی بینی استفاده شود.در بعضی موارد جراح شما ممکن است در همان زمان ایمپلنت چانه را نیز به شما پیشنهاد کند.این کار کمک می کند که مشخصات صورت تعادل بیشتری پیدا کنند.

ملاحظات کلی

بهترین راهی که بیمار می تواند متوجه شود که آیا او یک کاندید خوب برای جراحی بینی می باشد یا خیر این است که یک جلسه مشاوره با یک جراح واجد شرایط ترتیب دهد.جراح شما سابقه ی پزشکی،کیفیت پوست،اهداف زیبایی شناسی و آمادگی ذهنی تان را قبل از درمان بررسی می کند و بر اساس آن جراحی بینی را به شما توصیه می کند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۱ آبان ۹۷ ، ۱۹:۵۴
  • ۲۶۳ نمایش
  • مشاوران پدیدار

ادامه تحصیل در اتریش

کشور اتریش در بین کشور های پرطرفدار قرار گرفته است از این رو ادامه تحصیل در اتریش یکی از انتخاب های پر طرفدار در بین دانشجویان ایرانی می باشد. تحصیل در کشور اتریش به دلیل سیستم آموزشی قوی و همچنین هزینه های کم تحصیلی، بسیار رایج و پر طرفدار بوده و هدف بیشتر دانشجویانی است که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند. دانشگاه های کشور اتریش نیز در بین دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم قرار گرفته اند. علاوه بر این ها این کشور از شرایط اجتماعی و تحصیلی بالایی برخوردار بوده و در این کشور برای دانشجویان بین المللی ارزش زیادی قائل می شوند. در ادامه شرایط تحصیلی در مقاطع مختلف در اتریش را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ادامه تحصیل در اتریش در مقطع لیسانس

معمولا بسیاری از افراد دوره های کاردانی را در کشور خود گذرانده و برای ادامه تحصیل در اتریش با مدرک فوق دیپلم به این کشور مهاجرت می کنند. برای ادامه تحصیل در کشور اتریش در مقطع لیسانس و اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش در وهله ی اول شما می بایست مدرک دیپلم خود را به همراه قبولی در کنکور به همراه داشته باشید. افراد در مقطع کارشناسی در اتریش می توانند در انواع رشته ها تحصیل نمایند. طول مدت تحصیلات کارشناسی در اتریش ۴ سال است. این مقطع در اتریش شامل ۳۰ واحد می باشد. البته عده ای از افراد در برخی از رشته ها نیز می توانند این دوره را در ۳ سال نیز به پایان برسانند. شما می توانید بدون مدرک زبان نیز در این مقطع تحصیل کرده و یا مدرک زبان را از کالج های اتریش اخذ نمایید.

ادامه تحصیل در اتریش در مقطع فوق لیسانس

تحصیلات کارشناسی ارشد در اتریش به دو صورت امکان پذیر است. افرادی که در کشور خود موفق به اخذ قبولی از دانشگاه های دولتی شده اند می توانند با صلاحدید دانشگاه مورد نظر بدون آزمون دیگر و به صورت پیوسته در اتریش ادامه تحصیل دهند. اما در صورتی که افراد از دانشگاه های آزاد مدرک کارشناسی خود را اخذ نموده باشند می بایست به صورت نا پیوسته و با آزمون وارد کارشناسی ارشد شوند. طول مدت کارشناسی ارشد در اتریش شامل یک دوره ی ۲ ساله می باشد و امکان مشغول شدن به کار پس از پایان تحصیل وجود دارد.

ادامه تحصیل در اتریش برای مدرک دکتری

طول دوره های دکترای اتریش ۳ تا ۵ سال است. زبان تحصیل در این مقطع انگلیسی است بنابراین شما می بایست دوره های زبان انگلیسی را در کشور خود و یا در اتریش گذرانده باشید. ادامه تحصیل در مقطع دکترا در اتریش بسیار ارزان می باشد و شهریه های آن به صورتی است که رایگان تلقی می شود. نمره ی زبان شما باید ۵ یا ۶ باشد تا بتوانید موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش شوید. در زمان تحصیل دکترا در کشور اتریش شما اجازه کار در حدود ۲۰ ساعت در هفته را دارید. یکی دیگر از الزامات تحصیل دکترا در کشور اتریش دارا بودن مدرک تحصیلی فوق لیسانس از دانشگاه های معتبر است. این دوره در اتریش همانند کشور های دیگر بیشتر شامل دوره های تحقیقاتی و پروژه ای می باشد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۱ آبان ۹۷ ، ۱۹:۴۳
  • ۲۶۲ نمایش
  • مشاوران پدیدار

خوراکی های مضر در طول ارتودنسی می توانند باعث  شکستگی های احتمالی  این دستگاه شوند.

هنگامی که به دندان های شما دستگاه ارتودنسی پیوند می خورند ، مهم است که برای جلوگیری از شکستگی و یا ترک خوردگی این دستگاه ها از مواد غذایی بخصوصی اجتناب کنید.

همچنین ممکن است نیاز های شما در طول این درمان تغییر کند.

شما ناچار ید برای جلوگیری از بلعیدن ، شکستگی یا آسیب به روده از برخی از عادات قبلی خوردن و جویدن خود چشم پوشی کنید.

علاوه بر آن خوردن برخی از خوراکی ها رعایت بهداشت دهان و دندان شما را بسیار دشوار می کند.

منع خوردن خوراکی های مضر در طول ارتودنسی

یک متخصص ارتودنسی دستورالعمل هایی برای موفقیت درمان شما ، برایتان در نظر گرفته است.

به وسیله  بکار گیری آنها شما می توانید درمان خود را بهتر پیش ببرید.

مهم است که غذا های سخت و ترد را که می توانند دستگاه ارتودنسی ثابت شما را در معرض خطر بالای ترک خوردگی یا شکستگی قرار دهند از رژیم غذایی خود حذف کنید.

خوراکی های مضر در طول ارتودنسی که باید حذف شوند مانند:

  • سبزیجات سفت مانند هویج ، کرفس ، تربچه
  • میوه های سفت مانند سیب و میوه جات کال ( استفاده از کمپوت بلا مانع است)
  • آجیل های بسیار سخت مانند بادام ها و فندق ( استفاده از قطعات کوچکتر و یا خرد شده اشکالی ندارد)
  • آبنبات چوبی و آب نبات های سخت
  • ذرت بو داده ( پاپ کورن ) این خوراکی به خصوص از خوراکی های مضر در طول ارتودنسی است که بسیار منع شده است.
  • دانه ذرت بو داده می تواند در زیر لثه گیر کرده و باعث آلوده شدن و عفونت لثه و به دنبال آن حرکت آهسته دندان در ارتودنسی شود.
  • غلات و حبوبات خشک شده ( به خصوص هنگامی که خشک و ترد شده باشند ممنوع است مگر اینکه در شیر یا مایعات دیگر قبلا نرم شوند)

خوراکی های چسبناک

خوراکی های چسبناک در طول ارتودنسی

ازجمله خوراکی های مضر در طول ارتودنسی خوراکی های چسبناک است .

این خوراکی ها باید به عنوان بخشی از درمان ارتودنسی از لیست خوراکی های شما حذف شود.

زیرا آنها می توانند در بین پین و یا سیم ارتودنسی به دام افتاده و شما را به دردسر بیندازند.

از طرفی خوردن غذا های چسبناک ممکن است بریس ها را از محل خود جدا کرده و سیم های ارتودنسی را خم کند و یا بشکند.

دراین صورت به تجهیزات و یا سیم قوس دار ارتودنسی شما آسیب وارد می آید.

در نتیجه هر نوع خسارت و آسیب به دستگاه های نصب شده در دهان شما مستلزم جایگزینی و تعویض قطعه و یا تعمیر آن می شود.

بنابراین دور ماندن از غذاهای چسبناک یک وضعیت بدون خطر برای دستگاه های ارتودنسی و صرفه جویی در وقت و هزینه مصرفی شما است.

نمونه هایی از غذا های چسبناک که باید از آنها اجتناب شود:.

  • کارامل و تافی چسبنده
  • شکلات های کش دار
  • گز و سوهان

منع نوشیدنی های و خوراکی های مضر در طول ارتودنسی

برخی از نوشیدنی ها می توانند باعث ایجاد پوسیدگی در دندان ها شوند.

زیرا در اثر دارا بودن سطح بالای شکر دراین نوشیدنی ها  آنها می توانند برای مدت زمان طولانی تر ی بر روی دندان ها باقی بمانند.

اگر پس از مصرف این نوشیدنی ها دندان ها به دقت مسواک زده نشوند اثرات سوئی دارد.

آنها به طور حتم تاثیر مخرب خود را بر روی دندان ها و بریس شما به جا می گذارند.

از طرفی این نوع نوشیدنی ها می توانند باعث تشکیل پلاکت ها در دهان شما بشوند.

پلاکت ها هم در ترکیب با قند می توانند اسید تولید کنند.

آنها با گذشت زمان علاوه بر پوسیدگی دندان ها موجب ورم لثه نیز خواهند شد.

توصیه متخصص ارتودنسی شما در مورد  نوشیدنی ها

اگر نمی توانید آنها را به طور کامل کنار بگذارید بهتر است این مواد تنها یک بار در روز و آن هم همراه با مواد غذایی دیگر مصرف شوند.

پس از مصرف هم دندان ها را مسواک زده و یا از دهان شویه ها استفاده شوند.

اجتناب از گاز گرفتن با دندان های جلو

خوراکی های مضر در طول ارتودنسی

دندان های قدامی می توانند درموقع گاز گرفتن مواد غذایی و در طول درمان ارتودنسی  دردناک تر از بقیه دندان ها باشند.

عادات خوردن مواد غذایی و گاز گرفتن با دندان های جلویی در طول مدت ارتودنسی می تواند به یک بحران تبدیل شود.

گاز گرفتن یک سیب کامل یا هر میوه سفت دیگری در طول ارتودنسی باید ممنوع شود.

شما می توانید برای گاز گرفتن شیرینی های خشک و پیتزا های سفت و ترد و یا هر نوع میوه سفت آنها را با چاقو به قطعات کوچکتر تقسیم کرده سپس میل کنید.

اجتناب از گاز گرفتن خوراکی های مضر در طول ارتودنسی 

  • گاز گرفتن هویج و کرفس
  • شیرینی های خشک و سفت
  • ته دیگ
  • پیتزاهای ترد
  • نان سوخاری و یا نان های نازک و چند لایه
  • گاز زدن تکه های یخ

کنار گذاشتن برخی عادات مضر در طول و بعد از ارتودنسی

ناخن جویدن در طول ارتودنسی

علاوه بر کنار گذاشتن خوراکی های مضر در طول ارتودنسی عادات خاصی می توانند باعث آسیب جدی به بریس شما شوند.

از این رو توصیه می شود که تلاش های لازم را برای کنار گذاشتن این عادات در طول درمان و ترجیحا بعد از درمان انجام دهید.

چرا که این عادات می توانند اثرات مخرب فراوانی برای درمان ارتودنسی شما بوجود بیاورند.

در مواردی هم دیده شده که برخی افراد هنگامی که استرس دارند به کناره های براکت های خود به طور مکرر دست می زنند.

دست زدن زیاد به براکت ها باعث جابه جایی آنها می شود.

علاوه بر آن باکتریی های دست و یا ناخن شما می توانند از طریق انتقال میکروب به دهان و دندان ها و لثه های شما آسیب وارد کنند.

چند نمونه از عادات مضر که شما باید آنها را رها کنید

  • جویدن مداد ، قلم و یا دیگر اجسام سخت
  • گاز گرفتن ناخن های خود
  • گاز گرفتن تکه های پوست و ریشه ی اطراف ناخن
  • تلاش برای باز کردن یک بسته بندی پلاستیکی نرم یا سخت با دندان های خود
منبع : وبسایت دکتر درویش پور بهترین متخصص ارتودنسی
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۱ آبان ۹۷ ، ۱۹:۳۱
  • ۲۶۰ نمایش
  • مشاوران پدیدار


دلایل نویز در تصویر دوربین مداربسته و رفع کردن آن

یکی از مشکلات رایج دوربین های مداربسته وجود نویز است , نویز در تصویر دوربین مداربسته گویای یکسری مشکلات و اختلالاتی است که دوربین مداربسته با آن دست و پنجه نرم می کند و تا حد زیادی هم در عملکرد دوربین مداربسته تاثیر گذار است و به مرور زمان اگر نسبت به رفع آن اقدام نشود اختلالاتی جدی در دوربین مداربسته پدید می آورد .

نویز در تصویر دوربین مداربسته ممکن است به دلایل متعددی باشد که برخی از آن ها در ذیل آورده شده است :

وجود نویز در تصویر دوربین های مداربسته یکی از اصلی ترین مشکلات در طول نصب و بهره برداری از دوربین های مداربسته است. پیش از اطلاع از نحوه رفع نویز باید انواع و دلایل به وجود امدن آن را بررسی کرد. 

انواع نویز در تصویر دوربین های مداربسته

نویز الکترونیکی: نویز الکترونیکی یکی از انواع رایج نویز در دوربین های مداربسته است. این نویز خود را معمولا به صورت نقاط ریز رنگی در تصویر نشان می دهد. این نویز معمولا به دلیل تقویت بیش از حد سیگنال تصویر در نور کم به وجود می آید.

نویز الکترومغناطیسی: نویز الکترومغناطیسی دیگر نوع رایج نویز در تصاویر دوربین مدار بسته است. این نویز خود را معمولا به صورت خطوط یا موج در تصویر دوربین نشان می دهد. گاهی این امواج در طول صفحه دوربین حرکت می کنند. این نوع نویز می تواند به علت تاثیر امواج الکترومغناطیسی بر روی دوربین یا افت شدید سیگنال تصویر در طول انتقال به وجود آید.

روش های رفع نویز الکترونیکی

پیش از اطلاع از روش های اصلاح نویز الکترونیکی شما باید دلیل دقیق به وجود آمدن این نوع نویز را بشناسید. چیپ های تصویر دوربین های مداربسته حساسیت محدودی نسبت به نور دارند. این به این معناست که مقدار مشخصی نور برای تشکیل تصویر در دوربین مداربسته نیاز خواهد بود. زمانی که نور برای تشکیل تصویر کافی نیست یک مدار الکترونیکی به صورت خودکار سیگنال تصویر را تقویت می کند. این تقویت سیگنال باعث می شود نویز موجود در تصویر نیز تقویت شود که به صورت نقاط ریز رنگی در تصویر به نظر می رسد. 

پس دلیل اصلی به وجود آمدن نویز الکترونیکی در دوربین های مداربسته کم بودن نور در تصویر یا کم بودن حساسیت چیپ تصویر دوربین است. برای رفع این مشکل شما باید نور محیط نصب دوربین مداربسته را افزایش دهید و یا از دوربین هایی استفاده کنید که حداقل نور مورد نیاز آنها کمتر باشد. 


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۱ آبان ۹۷ ، ۱۱:۵۸
  • ۲۲۷ نمایش
  • مشاوران پدیدار


آیا باید دوربین مداربسته آنالوگ را با دوربین مدار بسته دیجیتال تعویض کنیم؟

دوربین های مداربسته دارای انواع مختلف انالوگ و دیجیتال هستند که هر کدام مناسب برای کاربری خاصی می باشند اغلب افراد که از دوربین های مداربسته آنالوگ استفاده می کنند قصد تعویض آن را دارند و این سوال را از فروشندگان می پرسند که آیا باید دوربین مداربسته آنالوگ را با دوربین مدار بسته دیجیتال تعویض کنیم؟

در پاسخ به این سوال به شرح برخی از تفاوت های انواع دوربین های مداربسته آنالوگ و دیجیتال خواهیم پرداخت .

بررسی تفاوت بین دوربین های آنالوگ و IP

در این مقاله به بررسی نقاط قوت و ضعف دو سیستم نظارت تصویری بر پایه آنالوگ و تحت شبکه می پردازیم تا به جمع بندی مناسبی برای راهنمایی شما به انتخاب آگاهانه بین این دو سیستم برسیم.

این روزها اخبار صنعت CCTV پر شده از صحبت درباره تسخیر بازار توسط دوربین های آی پی (اینترنت پروتکل)! و گزارش هایی از نابودی زودرس دوربین های آنالوگ! در حالی که برخی از دوربین های آی پی (یا دوربین های تحت شبکه که گاهی به این نام هم خوانده می شوند) می توانند تصاویر با وضوح بالایی ارائه دهند، دوربین های مدار بسته آنالوگ همچنان بازده بیشتر، هزینه کمتر و کارائی قابل اطمینانی ارائه می دهند. قبل از تصمیم گیری در مورد انتخاب دوربین های آی پی در مقابل آنالوگ، اول بهتر است بدانید که دوربین های آی پی دقیقاً چه چیزی هستند و چه نیستند.

دوربین های آنالوگ و IP در نگاه اول بسیار شبیه هم هستند. اولین گام در ایجاد یک تصویر زمانی است که شاتر بر روی لنز دوربین باز می شود و نور را بر روی یک سنسور الکترونیکی که یا CCD (charged couple device) (دستگاه های جفت)یا یک CMOS  (complementary metal oxide semiconductor) (مکمل نیمه هادی اکسید فلزی) می تاباند. در مرحله بعد، پس از پردازش CCD یا CMOS سیگنال های تصویر آنالوگ توسط مبدل آنالوگ به دیجیتال، بصورت دیجیتال تبدیل می شود. در این برهه، یا دیجیتال باقی می ماند اگر دوربین IP باشد، یا با استفاده از یک مبدل دیجیتال به آنالوگ، به آنالوگ تبدیل می شود. اگر تصویر، آنالوگ باقی مانده است، به DVR و NVR برای کد گذاری منتقل می شود. اگر IP است، که در خود دوربین کد گذاری می شود.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۵:۳۹
  • ۲۶۱ نمایش
  • مشاوران پدیدار


معرفی انواع هارد های وسترن دیجیتال و رنگ های آن

یکی از اجزای دوربین مداربسته هارد است , از برند های هارد برند وسترن دیجیتال است که کاربرد زیادی در این باره دارد , این نوع هارد ها تنوع بسیار چشمگیری داشته و خریداران را دچار سردرگمی هایی می کند اما اگر شما قصد خرید انواع هاردهای وسترن دیجیتال را دارید قبل از آن ها اطلاعاتی جامع در این باره کسب کنید .

در ادامه رنگ بندی هاردهای وسترن دیجیتال را شرح خواهیم داد .

شرکت وسترن دیجیتال برای راحتی کاربران هارد دیسک هایش را از نظر کاربری در پنج نسل مختلف آبی، مشکی، قرمز، بنفش و طلایی طبقه‌بندی کرده است که در ادامه به معرفی هر یک از آنها می‌پردازیم.

هارد آبی وسترن دیجیتال | WD Blue

مناسب جهت مصارف خانگی و ادارات کوچک

دارای سرعت چرخش 5400 تا 7200 دور در دقیقه

دارای 64 مگابایت حافظه کش

موجود در ظرفیت‌های 500 گیگابات تا 6 ترابایت

هارد مشکی وسترن دیجیتال | WD Black

مناسب جهت کاربران حرفه‌ای، گیمرها، کارهای گرافیکی و مالتی مدیا

دارای سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه

دارای 128 مگابایت حافظه کش

موجود در ظرفیت‌های 1 ترابایت تا 6 ترابایت

هارد قرمز وسترن دیجیتال | WD Red

مخصوص سیستم‌های ذخیره‌سازی تحت شبکه (NAS)

مناسب برای حجم کار زیاد با قابلیت اطمینان بالا

دارای سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه

دارای 64 تا 256 مگابایت حافظه کش

موجود در ظرفیت‌های 2 ترابایت تا 10 ترابایت

هارد قرمز حرفه‌ای وسترن دیجیتال | WD Red Pro

مخصوص سیستم‌های ذخیره‌سازی تحت شبکه (NAS) حرفه‌ای

نهایت عملکرد و افزایش اطمینان

مناسب برای حجم کار زیاد با قابلیت اطمینان بالا

دارای سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه

دارای 64 تا 256 مگابایت حافظه کش

موجود در ظرفیت‌های 1 ترابایت تا 10 ترابایت

هارد بنفش وسترن دیجیتال | WD Purple

استفاده در سیستم های نظارتی مثل دوربین مدار بسته

مناسب برای انواع دستگاه‌های DVR و NVR حرفه‌ای موجود در بازار

ساخته شده برای استفاده بصورت 24 ساعته

دارای سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه

دارای 64 تا 256 مگابایت حافظه کش

موجود در ظرفیت‌های 1 ترابایت تا 10 ترابایت

هارد طلایی وسترن دیجیتال | WD Gold

مناسب سرورهای قدرتمند با لود کاری خیلی بالا

دارای سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه

دارای 128 تا 256 مگابایت حافظه کش

موجود در ظرفیت‌های 1 ترابایت تا 10 ترابایت


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۶:۴۷
  • ۲۹۵ نمایش
  • مشاوران پدیدار